یک روس، یک آمریکایی، یک ایرانی و البته یک بحرینی که در اصالت روس است بهتر از تمام کشتی گیران حاضر در مسابقات جهانی چهره کردند.

زارع

به گزارش همشهری آنلاین  دیوید تیلور آمریکایی، امیرحسین زارع ایرانی، احمد تاج الدینوف بحرینی و زائوربک سیداکوف روس بهترین کشتی گیران این مسابقات و بهترین های حال حاضر کشتی جهان هستند.

دیوید تیلور آمریکایی ها همه حریفان خود از جمله حسن یزدانی را یا ضربه کرد یا با امتیاز عالی برد، بی تردید او در وزن ۸۶ کیلو می تواند در المپیک هم طلا بگیرد.
امیرحسین زارع در فینال پتریاشویلی و در نیمه نهایی آکگل پر افتخار را ۴-۰ برد، او در ۲۲ سالگی دومین طلای خود را گرفت و اگر شانس به او اجازه می داد می توانست در ۲۲ سالگی تا به امروز ۴ مدال طلای جهان و المپیک داشته باشد.
زائوربک سیداکوف در ۲۷ سالگی چهارمین طلای جهانی المپیک و جهانی خود را گرفت و اگر در مسابقات ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ غایب نبود هم می توانست امروز به مدال ششم طلای خود برسد، او که کایل دیک و یونس امامی، فینالیست های سال گذشته دنیا را با قدرت برد، می تواند سال آینده در المپیک هم قهرمان شود.
احمد تاج الدینوف در ۲۱ سالگی پدیده ای شایسته بود که مقابل ۲ غول وزن المپیکی ۹۷ کیلو یعنی اسنایدر و سعدالله اوف به راحتی برنده شد و کشتی دنیا تا ۱۰ سال آینده روی او حساب ویژه باز کند.

کد خبر 789884

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 5
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ماتادور IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    27 4
    به نظرم کامران رو به جای یزدانی باتمام احترامی که واسش قائلم باید ببرن واسه المپیک بدون کوچکترین شک وتردید تیلور رو پنچر میکنه کشتیش باتمام کشتی گیران ایران فرق میکنه این بشر یه پا گلادیاتور هستش
  • رضا IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    23 15
    با احترام،حسن یزدانی انقد هم توانمند نیست،اگه یک درصد سرمایه گذاری که تو کشتی مازندران کردن توی کرمانشاه،لرستان،ایلام یا همدان میکردن بهترین کشتی گیرای جهان از این استان‌ها ظهور میکردن
  • آزاد IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۳۰
    1 1
    کامران ببرین بجای حسن حق کامرانه دیگه همه میدونن
    • علی براری IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۴
      0 0
      چه سرمایه گذاری ؟ بی زحمت تشریف بیار مازندران ببین تو هر روستا یه سالن کشتی وتو هرخانواده یه کشتی گیر پس تو خونشون و ذاتشون کشتی.........؟ اره داداش همه اینا توانتخابی برنده شدن وعازم بلگراد شدن باید مشکل فنی درست بشه!
  • حمید IR ۰۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    6 0
    یزدانی بهترین گزینس برای المپیک بسپرنینش به برزگر
  • آراس IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۱
    2 2
    الکی نگید حسن نماد کشتی ایرانه نماد کشتی ایران تختی امامعلی حبیبی موحد سوریان اینا نماد کشتی ایرانن نه حسن که با یه زیر خاک میشه بدون هیچ مقاومتی
  • امین IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
    0 0
    بهترین کشتی گیر ایران سوریان هست با 7 مدال طلای جهان و المپیک نه یزداتی که 9 تا مدال داره اونم 4 نقره و 3 طلا و یک برنز